ERRORE 500 - ERRORE INTERN SERVER

Perchè vegu sta pagina ?

L'errore 500 generalmente significanu chì u servitore hà scontru una cundizione inespettata chì l'impedì di cumpiendu a dumanda fatta da u cliente. Questa hè una classa d'errore generale restituita da un servitore web quandu scontra un prublema in quale u servitore stessu ùn pò esse più specificu nantu à a cundizione d'errore in a so risposta à u cliente.

In parechji casi, questu ùn hè micca un indicazione di un prublema attuale cù u servitore stessu, ma piuttostu un prublema cù l'infurmazioni chì u servitore hè statu urdinatu per accede o vultà in u risultatu di a dumanda. Stu errore hè spessu causatu da un prublema in u vostru situ chì pò esse bisognu di rivisione supplementu da u vostru òspite web.

Per piacè cuntattate u vostru òspite web per più assistenza.

Ci hè qualcosa chì possu fà ?

Ci hè uni pochi di cause cumuni per stu codice d'errore cumpresi i prublemi cù u script individuale chì pò esse eseguitu nantu à dumanda. Certi di questi sò più faciuli di spot è curretti cà l'altri.

Pruprietà di File è Directory

U servitore chì site corre l'applicazioni in una manera assai specifica in a maiò parte di i casi. In generale, u servitore aspetta chì i schedarii è i cartulari sò di u vostru utilizatore specificu utilizatore cPanel. Se avete fattu cambiamenti à a pruprietà di u schedariu da u vostru propiu attraversu SSH per piacè resettate u Pruprietariu è u Gruppu in modu adattatu.

Permissioni di File è Directory

U servitore chì site corre l'applicazioni in una manera assai specifica in a maiò parte di i casi. U servitore in generale aspetta i schedari cum'è HTML, Images, è altri media per avè un modu di permessu 644. U servitore aspetta ancu chì u modu di permessu nantu à i cartulari sia stabilitu 755 in a maiò parte di i casi.

(Vede a Sezione nantu à Capisce i Permessi di Filesystem.)

Error Syntax Command in u schedariu .htaccess

In u schedariu .htaccess, pudete avè aghjustatu linii chì sò cunflitti cù l'altri o chì ùn sò micca permessi.

Se vulete verificà una regula specifica in u vostru schedariu .htaccess, pudete cummentà quella linea specifica in u .htaccess aghjunghjendu # à u principiu di a linea. Avete sempre fà una copia di salvezza di stu schedariu prima di cumincià à fà cambiamenti.

Per esempiu, se u .htaccess s'assumiglia

DirectoryIndex default.html
AddType application/x-httpd-php5 php

Allora pruvate qualcosa cusì

DirectoryIndex default.html
#AddType application/x-httpd-php5 php

nota: A causa di a manera in quale l'ambienti di u servitore sò stallati, ùn pudete micca aduprà php_value argumenti in un schedariu .htaccess.

Limiti di prucessu superatu

Hè pussibule chì questu errore hè causatu da avè troppu prucessi in a fila di u servitore per u vostru contu individuale. Ogni contu nant'à u nostru servitore pò avè solu 25 prucessi simultanea attivu in ogni puntu in u tempu, s'ellu sò ligati à u vostru situ o altri prucessi di u vostru utilizatore cum'è mail.

ps faux

O scrivite questu per vede u contu di un utilizatore specificu (assicuratevi di rimpiazzà gatti cù u nome d'utilizatore attuale):

ps faux |grep gatti

Una volta avete l'ID di prucessu ("pid"), scrivite questu per tumbà u prucessu specificu (assicuratevi di rimpiazzà pid cù l'ID di prucessu attuale):

tumbà pid

U vostru òspite web puderà cunsiglià cumu per evità stu errore s'ellu hè causatu da limitazioni di prucessu. Per piacè cuntattate u vostru òspite web. Assicuratevi di include i passi necessarii per vede l'errore 500 in u vostru situ.

Capisce i Permessi di Filesystem

Rappresentazione simbolica

lu primu caratteru indica u tipu di schedariu è ùn hè micca ligatu à i permessi. I nove caratteri restanti sò in trè setti, ognunu rapprisenta una classa di permessi cum'è trè caratteri. U primu inseme rapprisenta a classa d'utilizatori. U seconda serie rapprisenta a classa di gruppu. U terzu set rapprisenta l'altri classi.

Ognunu di i trè caratteri rapprisentanu i permessi di lettura, scrittura è esecutà:

  • r se a lettura hè permessa, - s'ellu ùn hè micca.
  • w se a scrittura hè permessa, - s'ellu ùn hè micca.
  • x se l'esecuzione hè permessa, - s'ellu ùn hè micca.

Eccu alcuni esempi di notazione simbolica:

  • -rwxrxrx un schedariu regulare chì a classa d'utilizatori hà permessi cumpleti è chì u gruppu è altre classi anu solu i permessi di lettura è esecutà.
  • crw -rw -r-- un schedariu speciale di caratteri chì e classi di l'utilizatori è di u gruppu anu i permessi di lettura è scrittura è chì l'altri classi anu solu u permessu di lettura.
  • drx- -- - un repertoriu chì a classe d'utilizatori hà lettu è eseguisce permessi è chì u gruppu è altre classi ùn anu micca permessi.

Rappresentazione numerica

Un altru mètudu per rapprisintà i permessi hè una notazione octale (base-8) cum'è mostra. Sta notazione hè custituita da almenu trè cifre. Ognunu di i trè cifri più dritti rapprisenta un cumpunente sfarente di i permessi: Fammi, gruppu, e autri.

Ciascuna di sti cifri hè a somma di i so pezzi cumpunenti In u risultatu, i bits specifichi aghjunghjenu à a somma cum'è hè rapprisintata da un numerale:

  • U bit di lettura aghjunghje 4 à u so tutale (in binariu 100),
  • U bit di scrittura aghjunghje 2 à u so tutale (in binariu 010), è
  • U bit execute aghjunghje 1 à u so tutale (in binariu 001).

Questi valori ùn pruducenu mai cumminazzioni ambigue. ogni somma rapprisenta un settore specificu di permessi. Più tecnicamente, questa hè una rapprisintazioni ottale di un campu di bit - ogni bit si riferisce à un permessu separatu, è l'agrupazione di 3 bit à u tempu in ottale currisponde à l'agrupazione di sti permessi per Fammi, gruppu, e autri.

Modu di permessu 0755

4 + 2 + 1 = 7
Leghjite, Scrivite, eseguite
4 + = 1 5
Leghjite, eseguite
4 + = 1 5
Leghjite, eseguite

Modu di permessu 0644

4 + = 2 6
Leghjite, Scrivite
4
Leggi
4
Leggi

Cumu mudificà u vostru schedariu .htaccess

U schedariu .htaccess cuntene direttive (istruzzioni) chì dicenu à u servitore cumu si cumportanu in certi scenarii è affettanu direttamente cumu funziona u vostru situ web.

Redirects è rewriting URLs sò dui direttivi assai cumuni truvati in un schedariu .htaccess, è parechji scripts cum'è WordPress, Drupal, Joomla è Magento aghjunghjenu direttive à u .htaccess per chì questi script ponu funziunà.

Hè pussibule chì pudete avè bisognu di edità u schedariu .htaccess à un certu puntu, per diversi motivi. Questa sezione copre cumu edità u schedariu in cPanel, ma micca ciò chì pò esse bisognu di cambià. (Pudete avè bisognu di cunsultà altri articuli è risorse per questa informazione).

Ci sò parechje manere di edità un File .htaccess

  • Edite u schedariu nantu à u vostru urdinatore è caricallu à u servitore via FTP
  • Aduprà u Modu Edit di un prugramma FTP
  • Aduprate SSH è un editore di testu
  • Aduprate u File Manager in cPanel

U modu più faciule per edità un schedariu .htaccess per a maiò parte di a ghjente hè attraversu u File Manager in cPanel.

Cumu Edità i schedari .htaccess in u File Manager di cPanel

Prima di fà qualcosa, hè suggeritu chì fate una copia di salvezza di u vostru situ web in modu chì pudete turnà à una versione precedente se qualcosa va male.

Aprite u File Manager

  1. Entra in cPanel.
  2. In a sezione Files, cliccate nant'à u FTP icona.
  3. Verificate a casella per Document Root per è selezziunà u nomu duminiu vo vulete accede à u menù drop-down.
  4. Assicura ti Mostra i fugliali nascosti (dotfiles)" hè verificatu.
  5. Clicca Go. U File Manager si apre in una nova tabulazione o finestra.
  6. Cercà u schedariu .htaccess in a lista di i schedari. Pudete bisognu di scroll per truvà.

To Edit u File .htaccess

  1. Right click in the schedariu .htaccess è cliccate Codice Edit da u menu. In alternativa, pudete cliccà nantu à l'icona per u schedariu .htaccess è dopu cliccate nant'à u Editore di codice icona in cima di a pagina.
  2. Una finestra di dialogu pò apparisce chì vi dumanda nantu à a codificazione. Basta à cliccà Cancia per cuntinuà. L'editore si apre in una nova finestra.
  3. Edite u schedariu cum'è necessariu.
  4. Clicca Save Changes in l'angulu superiore destra quandu hè finitu. I cambiamenti seranu salvati.
  5. Pruvate u vostru situ web per assicurà chì i vostri cambiamenti sò stati salvati bè. Se no, corregge l'errore o torna à a versione precedente finu à chì u vostru situ funziona di novu.
  6. Una volta cumpletu, pudete cliccà chiudi per chjude a finestra di File Manager.

Cumu mudificà i permessi di u schedariu è di u cartulare

I permessi nantu à un schedariu o un repertoriu dicenu à u servitore cumu in quale modu deve esse capace di interagisce cù un schedariu o repertoriu.

Questa sezione copre cumu edità i permessi di u schedariu in cPanel, ma micca ciò chì pò esse bisognu di cambià. (Vede a sezione nantu à ciò chì pudete fà per più infurmazione.)

Ci hè parechje manere di edità un permessu di u schedariu

  • Aduprà un prugramma FTP
  • Aduprate SSH è un editore di testu
  • Aduprate u File Manager in cPanel

U modu più faciule per edità i permessi di u schedariu per a maiò parte di a ghjente hè attraversu u File Manager in cPanel.

Cumu edità i permessi di u schedariu in u File Manager di cPanel

Prima di fà qualcosa, hè suggeritu chì fate una copia di salvezza di u vostru situ web in modu chì pudete turnà à una versione precedente se qualcosa va male.

Aprite u File Manager

  1. Entra in cPanel.
  2. In a sezione Files, cliccate nant'à u FTP icona.
  3. Verificate a casella per Document Root per è selezziunà u nomu duminiu vo vulete accede à u menù drop-down.
  4. Assicura ti Mostra i fugliali nascosti (dotfiles)" hè verificatu.
  5. Clicca Go. U File Manager si apre in una nova tabulazione o finestra.
  6. Cerca u schedariu o u cartulare in a lista di i schedari. Pudete bisognu di scroll per truvà.

Per edità i permessi

  1. Right click in the schedariu o cartulare è cliccate Cambia Permissions da a carta.
  2. Una finestra di dialogu deve apparisce chì permette di selezziunà i permessi curretti o aduprà u valore numericu per stabilisce i permessi curretti.
  3. Edite i permessi di u schedariu cum'è necessariu.
  4. Clicca Cambia Permissions in u cantonu in basso à manca quandu hè finitu. I cambiamenti seranu salvati.
  5. Pruvate u vostru situ web per assicurà chì i vostri cambiamenti sò stati salvati bè. Se no, corregge l'errore o torna à a versione precedente finu à chì u vostru situ funziona di novu.
  6. Una volta cumpletu, pudete cliccà chiudi per chjude a finestra di File Manager.