Bootloop Fix OnePlus 3/3T Dopu OxygenOS 4.1.0

Ricertamenti, OnePlus 3 è OnePlus 3T anu ricevutu l'aghjurnamentu d'Android 7.1.1 Nougat cù OxygenOS 4.1.0. L'aghjurnamentu hà purtatu funzioni novi, miglioramenti di l'interfaccia utente, prestazioni migliorate è ottimisazioni di a batteria à i dui telefoni, offrendu à l'utilizatori l'ultima sperienza Android.

Dopu avè aghjurnatu à l'ultimu firmware, OnePlus 3 è OnePlus 3T l'utilizatori si scontranu cù un prublema inusual induve i so telefuni si bloccanu in u screnu di boot, cunnisciutu ancu cum'è un ciclu di boot. U dispusitivu mostra continuamente u logu di boot senza avanzà à u menù di u screnu in casa.

Fortunatamente, risolve stu prublema hè relativamente simplice. L'utilizatori ponu navigà à u menu di ricuperazione di u so telefunu è sguassate a partizione di cache per risolve u prublema di loop di boot. Dopu à sti passi deve esse facilmente rectificà i dispositi OnePlus 3 è OnePlus 3T appiccicati in u logu di boot dopu l'aghjurnamentu à OxygenOS 4.1.0.

Fix Bootloop: Fix OnePlus 3/3T Boot Loop dopu OxygenOS 4.1.0 - Guida di risoluzione di i prublemi

  1. Assicuratevi chì u vostru OnePlus 3 o 3T funziona OxygenOS 4.1.0.
  2. Spegnete u vostru telefunu completamente.
  3. Accende u vostru telefunu pressu è mantenendu u Volume Up + Home Key.
  4. U vostru telefunu hà da avvià in u modu di ricuperazione di stock.
  5. In u menù di ricuperazione, utilizate a chjave Volume Down per navigà à "Wipe Data and Cache" è dopu appughjà a chjave di putenza per selezziunà.
  6. Nantu à u screnu chì seguita, aduprà u buttone vulume falà à sceglie "Wipe Cache" è poi appughjà u tastu putenza à cunfirmà a selezzione.
  7. Cumpite u prucessu di pulizziari cache è viaghjà à reboot u vostru telefonu.
  8. Eccu tuttu.

Chì cuncludi i passi di risoluzione di i prublemi. U vostru telefunu deve avà avvià currettamente senza esse appiccicatu à u logu di boot o in un ciclu di boot. Se u prublema persiste, a vostra sola opzione restante pò esse di lampà un firmware di stock pulitu. In un tali scenariu, avete bisognu di resettate a fabbrica di u vostru dispositivu è poi procede cù una nova installazione di OxygenOS 4.1.0 in u vostru OnePlus 3 o OnePlus 3T.

Origini

Sentite liberu di dumandà dumande riguardanti stu post scrivendu in a sezione di cumenti sottu.

correzione di bootloop

About The Author

rispondi

errore: Cuntinutu hè prutetta !!