Android 7.0 Nougat nantu à Galaxy Mega 6.3

Stallà Android 7.0 Nougat nantu à Galaxy Mega 6.3. L'origine di a serie Galaxy Mega di Samsung pò esse tracciata in u 2013 quandu a cumpagnia hà introduttu dui dispositi - Galaxy Mega 5.8 è Galaxy Mega 6.3.. Ancu s'ellu ùn sò micca i principali telefoni di punta, sti dispusitivi anu fattu abbastanza bè in termini di vendita. U più grande di i dui, u Galaxy Mega 6.3, vantava un display touchscreen capacitivu SC-LCD 6.3-inch, alimentatu da un CPU Qualcomm Snapdragon 400 Dual-Core cù GPU Adreno 305. Avia l'opzioni di almacenamiento di 8/16 GB è 1.5 GB di RAM, è ancu presentava un slot per carta SD esterna. Una camera posteriore 8MP è una camera frontale 1.9MP sò state installate nantu à u dispusitivu. Hè ghjuntu equipatu cù Android 4.2.2 Jelly Bean dopu a liberazione è hè statu aghjurnatu à Android 4.4.2 KitKat. Sfurtunatamente, Samsung hà ignoratu cumplettamente stu dispusitivu da tandu, trascuratendu i so aghjurnamenti di u software.

Android 7.0 Nougat

Galaxy Mega si basa nantu à ROM persunalizati per l'aghjurnamenti

A causa di a mancanza di l'aghjurnamenti di u software ufficiale per u Galaxy Mega, u dispusitivu hè diventatu dipendente da ROM persunalizati per l'aghjurnamenti. In u passatu, l'utilizatori anu avutu l'uppurtunità di aghjurnà à Android Lollipop è Marshmallow attraversu questi ROM persunalizati. Attualmente, ci hè ancu un usu ROM dispunibule per Android 7.0 Nougat nantu à a Galaxy Mega 6.3.

An build non ufficiale di CyanogenMod 14 hè stata liberata per u Galaxy Mega 6.3 I9200 e lu Variante LTE I9205, chì permette di installà Android 7.0 Nougat. Malgradu esse in i primi stadi di sviluppu, caratteristiche cumuni cum'è a fabricazione chjama, mandà missaghji di testu, utilizendu dati mobili, Bluetooth, audio, camera è WiFi sò stati signalati cum'è funziunali in questa ROM. Ogni bug assuciatu hè minimu è ùn deve micca impedisce u prucessu di stallazione per l'utilizatori Android sperimentati.

In questu articulu, dimustraremu un approcciu simplice per installà Android 7.0 Nougat nantu à a Galaxy Mega 6.3 I9200/I9205 via a ROM persunalizata CM 14. Hè cruciale per aderisce à l'istruzzioni strettamente per assicurà un prucessu di stallazione successu.

Cunsiglii per piglià Precauzioni

  1. Questa versione ROM hè specificamente designata per Galaxy Mega 6.3 I9200 è I9205 mudelli. Tentativu di lampassi sta ROM in qualsiasi altru dispositivu portarà à un malfunzionamentu di u dispusitivu o "bricking". Prima di prucede, verificate sempre u numeru di mudellu di u vostru dispositivu sottu à i paràmetri > nantu à l'opzione di u dispusitivu per evità ogni risultatu avversu.
  2. Hè ricumandemu di carricà u vostru telefunu finu à almenu 50% per prevene ogni prublema potenziale di putenza quandu lampendu u dispusitivu.
  3. Installa una ricuperazione persunalizata nantu à a vostra Galaxy Mega 6.3 I9200 è I9205.
  4. Salvà tutti i dati impurtanti, cumpresi cuntatti, call logs, è missaghji testu.
  5. Hè fortemente cunsigliatu di generà una copia di salvezza Nandroid, postu chì vi permette di vultà à u vostru sistema precedente in casu di prublema o errore.
  6. Per prevene a putenziale corruzzione EFS in a linea, assicuratevi di fà una copia di salvezza di a partizione EFS.
  7. Aderite à l'istruzzioni precisamente.
Per piacè nutate: i ROM persunalizati lampanti annulleranu a garanzia di un dispositivu è ùn hè micca ufficialmente cunsigliatu. Procedendu cù questu compitu, fate cusì à u vostru risicu. Hè impurtante à capisce chì Samsung, o di i pruduttori di u dispusitivu ùn sò rispunsevuli in casu di un prublema o errore.

Installa Android 7.0 Nougat nantu à Galaxy Mega 6.3 I9200/I9205

  1. Ritruvà u schedariu CM 14.zip più recente chì currisponde à u vostru dispositivu.
    1. CM 14 Android 7.0.zip file
  2. Acquisite u schedariu Gapps.zip [arm, 6.0.zip] destinatu à Android Nougat.
  3. Avà, cunnette u vostru telefunu à u vostru urdinatore.
  4. Trasfiriri tutti i schedari .zip à u discu di u vostru telefonu.
  5. Scollega u vostru telefunu è spegne completamente.
  6. Per accede à a ricuperazione TWRP, accende u vostru dispositivu tenendu premutu Volume Up, Pulsante Home, è Chjave Power simultaneamente. In una materia di mumenti, vi vede u modu ripresa.
  7. Mentre in a ricuperazione TWRP, sguassate a cache, u reset di dati di fabbrica è a cache dalvik utilizendu opzioni avanzate.
  8. Una volta questi trè sò stati puliti, sceglite l'opzione "Installa".
  9. Dopu, sceglite "Installa Zip> Selezziunà cm-14.0…….zip file> Iè.
  10. Stu vi stallà u ROM nant'à u vostru telefonu, dopu à u quali vi ponu turnà à u menu principale in ripresa.
  11. In novu, selezziunate "Installa> Sceglite Gapps.zip file> Iè.
  12. Stu vi stallà Gapps nant'à u vostru telefonu.
  13. Restart your device.
  14. Dentru uni pochi di mumenti, u vostru dispusitivu deve mustrà u CM 14.0 chì opera cù Android 7.0 Nougat.
  15. Chì cuncludi u prucessu.

Abilitazione di l'accessu root in ROM

Per attivà l'accessu radicali in questa ROM, prima andate à i paràmetri, dopu andate à circa u dispusitivu, è tocca u numeru di custruzzione sette volte. In cunseguenza, l'opzioni di sviluppatore diventeranu dispunibili nantu à i paràmetri. Infine, pudete attivà l'accessu root una volta chì site in l'opzioni di sviluppatore.

In principiu, u primu boot pò esse bisognu di 10 minuti. S'ellu dura più tempu, ùn vi preoccupate micca perchè ùn ci hè nunda di preoccupazione. Tuttavia, s'ellu ci vole troppu longu, pudete accede à a ricuperazione TWRP, sguassate a cache è a cache dalvik, è riavvia u vostru dispositivu per pudè risolve u prublema. In casu di più prublemi, pudete turnà à u vostru vechju sistema utilizendu A copia di salvezza nandru o seguite i nostri guida nantu à cumu installà u firmware stock.

Origini

Sentite liberu di dumandà dumande riguardanti stu post scrivendu in a sezione di cumenti sottu.

About The Author

rispondi

errore: Cuntinutu hè prutetta !!