Android 7 Nougat nantu à a Galaxy S5 - CM14

Android 7 Nougat in Galaxy S5 - CM14 - Samsung Galaxy S5 ùn pò micca supportà e versioni Android oltre Marshmallow per via di limitazioni hardware. Tuttavia, i sviluppatori di ROM persunalizati travaglianu duramente per furnisce l'ultime versioni di Android. CyanogenMod 14 hà liberatu una ROM non ufficiale chì funziona nantu à Android Nougat, pruvendu chì ci sò opzioni per l'utilizatori di Galaxy S5 per aghjurnà u so OS.

CyanogenMod, una versione alternativa di u SO Android, hè una distribuzione aftermarket pensata per furnisce un novu affittu di vita per i telefoni chì sò stati abbandunati da i so fabricatori. L'ultima versione di u sistema operatore persunalizatu, CyanogenMod 14, hè basatu annantu à Android 7.0 Nougat è hà per scopu di rinfurzà l'esperienza di l'utilizatori. Tuttavia, cum'è hè una custruzzione micca ufficiale, pò esse certi bugs è glitches chì anu ancu esse risolti. L'utilizatori devenu pussede una cunniscenza sufficiente di i vantaghji è i svantaghji assuciati à i ROM persunalizati lampanti è sò ben equipati per trattà ogni prublema chì pò esse. In u tutoriale seguente, esploreremu i passi necessarii per installà Android 7.0 Nougat in Galaxy S5 G900F utilizendu a ROM customizata CyanogenMod 14 non ufficiale.

Android 7 Nougat

Passi preventivi per installà Android 7 Nougat

  1. Aduprate sta ROM solu in a Galaxy S5 G900F è micca in qualsiasi altru dispositivu, o pò esse dannatu permanentemente (bricked). Verificate u numeru di mudellu di u vostru dispositivu sottu u menù "Settings".
  2. Per impediscenu ogni prublema di putenza mentre lampendu, assicuratevi chì u vostru telefunu hè carcu à almenu 50%.
  3. Installa una ricuperazione persunalizata nantu à u vostru Galaxy S5 G900F attraversu lampendu.
  4. Crià una copia di salvezza di tutti i vostri dati, cumpresi i cuntatti essenziali, call logs, è missaghji testu.
  5. Assicuratevi di generà una copia di salvezza Nandroid postu chì hè essenziale per vultà à u vostru sistema precedente in ogni situazione imprevista.
  6. Eseguite una copia di salvezza di a partizione EFS per evità a corruzzione EFS più tardi.
  7. Hè impurtante di aderisce strettamente à l'urdinamentu datu.

U flashing ROM persunalizatu annulla a garanzia di u dispusitivu è ùn hè micca ufficialmente cunsigliatu. Sceglie per fà questu, assumete tutti i risichi è tene Samsung, è i pruduttori di u dispositivu ùn sò micca rispunsevuli di ogni incidente.

Scaricate Installa Android 7 Nougat nantu à Galaxy via CM 14

  1. Ottene u più novu CM 14.zip file per u vostru dispositivu specificu, chì cuntene l'aghjurnamentu di Android 7.0.
  2. Scaricate u schedariu Gapps.zip [arm, 7.0.zip] per Android Nougat.
  3. Avà, ligà u vostru telefonu cù u vostru PC.
  4. Trasfiriri tutti i schedari .zip à a pruvista di u vostru telefonu.
  5. Scollegate u vostru telefunu avà è spegne completamente.
  6. Per entre in u modu di ricuperazione TWRP, appughjà è mantene a chjave Power, Volume Up, è Home Button simultaneamente. U modu di ricuperazione deve apparisce pocu dopu.
  7. In a ricuperazione TWRP, sguassate a cache, eseguite un reset di dati di fabbrica, è sguassate a cache Dalvik in opzioni avanzate.
  8. Una volta tutti i trè sò stati sguassati, sceglite l'opzione "Installa".
  9. Dopu, sceglite l'opzione "Installa Zip", dopu selezziunate u schedariu "cm-14.0…...zip" è cunfirmate premendu "Sì".
  10. Una volta avete finitu stu passu, a ROM serà installata in u vostru telefunu. Dopu chì a stallazione hè cumpleta, torna à u menù principale in a ripresa.
  11. Avà, turnate à l'opzione "Installa" è sceglite u schedariu "Gapps.zip". Cunfirmà a selezzione pressu "Sì".
  12. Stu prucessu vi stallà Gapps nant'à u vostru telefonu.
  13. Restart your device.
  14. Dopu qualchì tempu, vi osservà chì u vostru dispositivu funziona in Android 7.0 Nougat CM 14.0.
  15. Eccu tuttu!

Per attivà l'accessu root in questa ROM: Andate à Settings> About Device> Tap Build Number 7 times> Questu permetterà Opzioni di Sviluppatore> Open Developer Options> Abilita Root.

Duranti u primu boot, pò piglià finu à 10 minuti, per quessa, ùn vi preoccupate micca s'ellu ci hè tantu tempu. Sè pigghia troppu tempu, pudete avvià in a ricuperazione TWRP, sguassate a cache è a cache Dalvik, è riavvia u vostru dispositivu per risolve u prublema. Se ci sò sempre prublemi, pudete turnà à u vostru vechju sistema attraversu Nandroid backup o installà u firmware di stock seguendu a nostra guida.

Crediti

Sentite liberu di dumandà dumande riguardanti stu post scrivendu in a sezione di cumenti sottu.

About The Author

rispondi

errore: Cuntinutu hè prutetta !!