Framework Android: Guida di Xposed

lu Xposed Framework Android hè veramente una di e caratteristiche più notevuli di pussede un dispositivu Android. Cù ampie capacità di persunalizazione, i dispositi Android superanu assai altri sistemi operativi mobili in termini di persunalizazione è flessibilità. Mentre Google hà introduttu assai cambiamenti in u sistema operatore Android annantu à l'anni, a radicazione di u vostru dispositivu hè a chjave per sbloccà u so pienu potenziale è accede à una varietà infinita di persunalizazione. By ràdica u vostru aparechju Android, vi ponu sperimentà una pletora di funziunalità ammucciatu è ozzione persunalizazione chì altrimenti esse inaccessibili.

Xposed Framework: persunalizazione Android

Numerosi sviluppatori capitalizeghjanu u putenziale offertu da i dispositi arradicati per sviluppà app eccitanti chì necessitanu permessi di root. Cù questi app, pudete accede è manipulà i schedarii è i servizii di u sistema, esercendu in modu efficace u cuntrollu tutale di u sistema operatore di u vostru dispositivu.

Inoltre, pudete scopre una mansa di mods è tweaks specifichi di u dispositivu chì ponu migliurà u rendiment di u dispositivu è furnisce una interfaccia unica attraversu diverse mudificazioni. Tuttavia, queste mudificazioni ponu esse un pocu precariu, postu chì implicanu sbloccare u bootloader è installà diverse mods, chì ponu occasionalmente causari u vostru dispositivu à brick.

Fortunatamente, ci hè una alternativa putente chì ùn hà micca bisognu di una cunniscenza approfondita di u sviluppu di Android o di u codice di u sistema di edizione.

Capisce u Framework Xposed

Xposed Framework hè un strumentu di sviluppu Android assai apprezzatu creatu da rovo89 chì permette mudificazione di u cumpurtamentu di u sistema è di l'applicazioni senza alcuna alterazione di l'APK o di u codice sottostante. Questu hè particularmente preziosu postu chì permette à i moduli di operare in diverse versioni è ancu ROM senza avè bisognu di cambiamenti. Inoltre, hè incredibbilmente faciule annullà qualsiasi cambiamenti in quantu sò implementati in memoria, chì ùn necessitanu nunda di più cà a disattivazione di u modulu Xposed pertinente è un reboot di u sistema per vultà à a cunfigurazione originale. Xposed hè cumpatibile cù i dispositi chì funzionanu Android 4.0.3 o più tardi cù permessi di root attivati. In e seguenti rùbbriche, spiegheremu cumu installà u framework Xposed è i moduli in u vostru dispositivu Android.

Guida d'installazione di Xposed Framework per Android

Cumincià da scaricà a versione più recente di u Framework Xposed app installatore è stallà lu in u vostru dispusitivu. Una volta installatu, accede à l'app Xposed Installer da a vostra app drawer, è navigate à a sezione Framework. Selezziunà u buttone 'Installa / Actualizazione' in questa sezione per inizià u prucessu di stallazione.

Framework Android

U prucessu di stallazione di u quadru pò piglià un pocu di tempu, è ùn hè micca raru chì l'app apparissi "stuck" in questu tempu. Basta à permette SuperSU quandu vi dumanda, è u prucessu di stallazione quadru sarà cumpleta. Avà, per i cambiamenti à piglià effettu, vi tocca à reboot u vostru dispusitivu.

  • Per installà Xposed Framework nantu à i dispositi Lollipop, riferite à questu Member.
  • Per installà Xposed Framework nantu à i dispositi Marshmallow, riferite à questu Member.

Felicitazioni! Avete avà installatu cù successu u Framework Xposed, ma questu ùn cambia nunda in u vostru dispositivu. Per intruduce mudificazioni è cambiamenti, avete bisognu di installà i moduli Xposed. In e rùbbriche sussegwente, andemu ind'è cumu installà i moduli Xposed in u vostru dispositivu è l'impiegà.

Installazione è attivazione di i moduli Xposed

I moduli Xposed utilizanu u framework Xposed per cunferisce funziunalità supplementari à u vostru dispositivu è ponu esse acquistati direttamente attraversu l'app installatore Xposed o da altre fonti. Per installà un modulu Xposed da l'app installatore Xposed, andate à a sezione di scaricamentu è selezziunate u modulu desideratu da u vastu catalogu di moduli. Una volta avete sceltu u vostru modulu, cliccate nantu à u buttone di scaricamentu per inizià u prucessu di scaricamentu è installazione.

Framework Android

Dopu avè installatu un modulu Xposed, avete bisognu di attivà. Dopu a stallazione, riceverete una notificazione chì vi invita à attivà u modulu. A selezzione di a notificazione vi dirigerà à a sezione Moduli di l'installatore Xposed. Quì, pudete truvà è selezziunate u modulu desideratu per l'attivazione. Una volta sceltu, ripigliate u vostru aparechju à compie u prucessu.

Framework Android

Dopu à u reboot, accede à u modulu Xposed installatu, chì vi dirigerà à a so pagina di paràmetri specifica. Aduprate sta pagina per cunfigurà u modulu secondu e vostre preferenze, è gode di e capacità elevate offerte da Xposed Framework per Android.

Sentite liberu di dumandà dumande riguardanti stu post scrivendu in a sezione di cumenti sottu.

About The Author

rispondi

errore: Cuntinutu hè prutetta !!