Fixing Google Chrome Crash Issues in Mac OS X / MacOS Sierra

Fixing Google Chrome Crash Problemi in Mac OS X/MacOS Sierra. Google Chrome hè probabilmente u navigatore web più pupulare in tutte e piattaforme, cumprese Android, iOS, Windows è MacOS. Mentre hè una scelta preferita per a maiò parte di l'utilizatori mediu, pò esse micca a prima scelta per l'amatori di l'informatica. Questu hè principalmente per u so altu usu di risorse, in particulare in quantu à a RAM, chì pò rallentà u vostru urdinatore. Inoltre, Chrome tende à drenà più energia di a batteria in i laptops. L'utilizatori di Mac OS X è MacOS Sierra puderanu affruntà più prublemi cù Google Chrome cumparatu cù quelli nantu à a piattaforma Windows.

L'utilizatori di Google Chrome in Mac OS X è MacOS Sierra ponu scontru diversi prublemi, cum'è a congelazione di u mouse, u ritardu di u teclatu, e tabulazioni chì ùn si aprenu micca, è a velocità di carica lenta per e pagine web. Questi prublemi ponu esse frustranti per l'utilizatori chì apprezzanu l'interfaccia user-friendly di Chrome, purtendu à cunsiderà navigatori alternativi per via di questi prublemi di rendiment nantu à a piattaforma Mac. Quandu si investiganu e cause di u cattivu rendimentu di Chrome Mac, parechji fattori ponu cuntribuisce à u lag. Esaminendu è aghjustendu certi paràmetri in Google Chrome, hè pussibule affruntà è risolve questi prublemi. Stu approcciu s'hè dimustratu efficace per parechji utilizatori, è esploreremu questi aghjustamenti di paràmetri in dettagliu per aiutà à migliurà a prestazione di Google Chrome in Mac OS X è MacOS Sierra.

Guida di Fixing Google Chrome Crash Issues in Mac OS X / MacOS Sierra

Disattivà l'accelerazione hardware in Chrome

Google Chrome utilizza l'accelerazione hardware per rinfurzà u rendiment sfruttendu a GPU di l'urdinatore per carica pagine web, riducendu a dipendenza da u CPU. Mentre l'accelerazione hardware hè destinata à migliurà u rendiment, pò avè qualchì volta l'effettu oppostu, causendu prublemi di ritardo in Chrome. Sè avete ritardi in Chrome, aghjustendu sta paràmetru puderia risolve u prublema. Eccu una guida nantu à cumu disattivà l'accelerazione hardware in Google Chrome.

  1. Navigate à i paràmetri in Google Chrome.
  2. Scorri finu à u fondu è selezziunate "Mostra i paràmetri avanzati".
  3. Una volta di più, scorri finu à u fondu è deselezziunate "Usà l'accelerazione hardware quandu dispunibule".
  4. Avà, ripigliate Chrome.
  5. Siete pronti à cuntinuà!

Ripristina i flags di Google Chrome predeterminati

  1. Inserite chrome://flags/ in a barra d'indirizzu di u vostru navigatore Google Chrome è appughjà enter.
  2. In seguitu, selezziunate "Reset all to default".
  3. Avanzate à riavvià Google Chrome.
  4. Hè tuttu finitu!

Clear Cache Files and Cookies in Google Chrome

  1. Navigate à i paràmetri in Google Chrome.
  2. Cliccate nantu à l'opzione per vede i paràmetri avanzati.
  3. In seguitu, selezziunate Clear Browsing Data è sguassate a cache, i cookies è l'altru cuntenutu chì vulete sguassà.
  4. In alternativa, in Finder, andate à ~/Library/Caches/Google/Chrome/Default/Cache è sguassate tutti i fugliali mostrati.
  5. Una volta di più, andate à ~/Library/Caches/Google/Chrome/Default/PnaclTranslationCache in Finder è sguassate tutti i fugliali affissati.

Opzioni supplementari

Mentre chì e soluzioni sopra citate sò efficaci, se ùn risolve micca u prublema, cunzidira à sguassà u vostru Profilu Google Chrome attuale è stabilisce un novu. Inoltre, resettate u vostru Google Chrome navigatore à i so paràmetri predeterminati pò esse una opzione viable.

Avemu fiducia chì a guida furnita sopra hè stata benefica per voi.

Sentite liberu di dumandà dumande riguardanti stu post scrivendu in a sezione di cumenti sottu.

About The Author

rispondi

errore: Cuntinutu hè prutetta !!