Cumu: Scaricate è installate CWM Recovery On Samsung Galaxy Note Edge N9150 / N915P / N915S / N915K / N915G / N915 T

Scaricà è installà CWM Recovery On Samsung Galaxy Note Edge

I cunsumatori chì anu pruprietà per cumprà u novu Samsung Galaxy Note Edge sò in un passaghju cusì cusì cum'è l'ultimu appettore hà riccuvutu cù funziunalità crescente, cumprese:

  • A QNX di fila di 5.7
  • Resolució di 524 ppi
  • RAM 3 RAM
  • Qualcomm Snapdragon 805 SoC
  • CPU 7 GHz cù Adreno GPU 420
  • Sistema operatore Android 4.4.4 Kit Kat
  • 16 mp camera trasmissione è 3.7 mp camera frontal
  • 32 GB almacenamiento interno

 

  • Per bisognu, i sviluppatori tornonu a realizà un stesu travagliu è creà una recuperazione ClockworkMod per quasi tutte e varianti di u Samsung Galaxy Note Edge. Questu articulu vi darà una guida pasu è passu per installà CWM nant'à u Samsung Galaxy Note Edge N9150 / N915P / N915S / N915K / N915G / N915 T. Anzzione prima di u prucessu di stallazione, quì quì chì sò qualchì notu chì vo site di cunsiderà: Eccu a guida pasu è passu solu travagli per Samsung Galaxy Note Edge SM-N9150 / SM-N915P / SM-N915S / SM-N915K / N915F / N915G / N915T. Se ùn erate micca sicuru da u mudellu di u mudellu, pudete scuntrà à andà in u vostru menu di u paràmetu è clichendu "Quantus Dispositiu". Aduprà sta guidata per un altru mudellu di attrazzu pò esse briccate, perchè ùn sì micca un usu di Galaxy Note Edge, ùn viaghjanu micca.
    U percentuale di a battaglia restante ùn deve esse menu di 60 per cente. Quista impedisce di vede da avè incontru di putenza cù l'impegazione mentre a stallazione hè persenta, è per quessa impedisce un bricking dolce di u vostru apparatus.
    A copia di salvezza tutti i vostri dati è i schedari per ùn perditi micca perdizie, ancu i vostri cuntatti, missaghji, chjama di ghjurnale, è schedarii media. Questu hà da esse sicurizate chì avete sempre una copia di i vostri dati è i schedarii. Se u vostru scopu hè in modu arradicatu, pudete aduprà Titanium Backup. Se ùn avete digià un TWRP installatu o cumbugliu CWM, pudete utilizà Nandroid Backup.
    A copia di salvezza u vostru EFS mobile
    Aduprate solu u telefònicu di u telefònicu di u telefònicu per chì quessa a cunnessione hè stabile
    Assicuratevi chì u Samsung Kies, u software di Antivirus, è u Firewall di Windows sò stati scambiati quandu si usa Odin3
    A vostra Samsung Galaxy Note 3 deve esse raddicati
    Avete bisognu di TWRP o CWM recuperazione customizata
    Scaricate i Samsung USD
    Scaricate CWM Recovery per Samsung Galaxy Note Edge
    Scaricate Odin 3

 

Nota: U metudu bisogni à fighjà salvate persunalizazione, roms è à razziali u vostru telèfonu pò esse risultati di ricunione u vostru dispositivu. U razzamentu di u vostru disposiziu anu ne anu nunda la garantia è ùn sarà micca più bisognu à i servizii di serviziu libri di i pruduttori o di i proveatori di garanti. Sighite rispunsevuli è fegate in mente, prima di decide di dumandà u vostru rispunsabilità. In casu hè un accidentale ocattule, noi o quellu chì a fabricazione ùn deve esse mai rispetitu.

 

Manual di Installation Step by Step:

  1. Odin 3 apertu da u cartulare induve hè extravertitu
  2. Pettite u Galaxy Note Edge in u Modu di Scaricamentu si ciutteniu quandu da turnà in novu torna per allughjà una volta di l'energia di casa, u putenza è u voluminu finu à un avvistariu. Pulsà u buttone di voluminu per avanà.
  3. Connette u vostru dispositu in u vostru òrdine o laptop. Sapete chì u vostru telefunu hè stata detecatu quandu Odin gira azzurra
  4. In Odin 3, cercanu a tabulazione AP o a tabulazione PDA è cliccà

 

A2

 

  1. Assicuratevi chì l'Opzioni chì permette in Odin sò f.reset è reboot auto. Aspitteti per a finestra popup
  2. Fighjulà u vostru architettu 'recovery.tar' imbattendu 'Start' in Odin
  3. Mandate cacciate u vostru còdice di data OEM da u vostru urdinariu quandu u vostru disposiziu hà ripruditu
  4. Boot in CWM Mode di Recuperazione aghjuntu à u dispertu tutte e accumincià à turnà torna per allughjà una volta di a casa, putenza è volenu in buttuni finu à un avvistariu.

 

Avà, per dà accessu di root per u vostru Samsung Galaxy Note Edge:

  1. Scaricate u zip SuperSu
  2. Copia u schedariu à l'almacenamiento internu di u vostru dispositiu
  3. Boot in CWM Mode di Recuperazione
  4. Cliccate dopu stallà cliccate 'Sceglite zip di carta SD'
  5. Cerchera l'uperazione di u zip 'SuperSu' dopu cliccate Sì
  6. Restart your device è apre a coutre app per verificà chì SuperSu hà stata installata bè

 

Felicità! A stu puntu, avete instalatu CWM in u vostru Samsung Galaxy Note Edge e accede à l'accessu radice per u vostru spaziu. Pudete ancu vulsutu fà una copia di riserva nandrufica per assicurà chì ùn perdu micca per accidentà un schedariu vitale.

 

Se tenete quistione supplementu à stu prucessu passu è passu, ùn abbia micca dite à dumandà à traversu a retazione cumanda.

 

SC

[embedyt] https://www.youtube.com/watch?v=d2fgzSSBPiw[/embedyt]

About The Author

rispondi

errore: Cuntinutu hè prutetta !!