Cumu: Root A Device chì Ghjunse CyanogenMod 13

Root A Device chì Ghjunse CyanogenMod 13

CyanogenMod hè unu di i più populari - è largamente aduprati - di e distribuzioni aftermarket di u SO Android originale. Ùn cuntene micca persunalizazione bloatware o UI per chì ottene una sensazione cumpleta è pura assai cum'è un sistema operativu Android originale.

CyanogenMod hè particularmente populari incù utilizatori di dispusitivi chì anu più ricivutu ricivutu ricerca di i fabricatori. Stallà questu in i vechji apparecchi li dessi novi campagnoli.

CyanogenMod hè avà nantu à a so versione 13.0 chì si basa nantu à l'ultima versione ufficiale di Android, Android 6.0.1 Marshmallow. Un cambiamentu cù questa versione hà da fà cù l'accessu di root. CyanogenMod hè di solitu pre-arradicatu, ma lampendu CyanogenMod 13 in un dispositivu Android vi lascia incapace di lancià app specifiche di root perchè l'accessu di root hè disattivatu. Duvete attivà l'accessu di root à u CyanogenMod 13 è in questa guida, vi mostreremu cumu.

Attivà Root in CyanogenMod 13 ROM custom

  1. A prima cosa chì avete bisognu hè di assicurà chì u vostru dispositivu abbia una versione installata currettamente di ROM personalizata CyanogenMod 13.0.
  2. Dopu l'installazione di CyanogenMod 13 nantu à u dispositivu, duverete andà in Settings. Da Impostazioni, scorri finu, avete da vede l'opzione About Device. Tap on About Device.
  3. Quandu in About Device, truvate u Numeru di Custruita. Quandu avete truvatu Build Number, avete bisognu di toccallu sette volte. Facendu cusì avà averete attivatu Opzioni di Sviluppatore. Avà duvete vede l'opzione Opzioni di Sviluppatore ghjustu sopra a vostra sezzione Dispositiu in e vostre Impostazioni.
  4. Duvete avà vultà in Settings. In i paràmetri, scrollate u screnu finu à vede Opzioni di Sviluppatore. Avà, toccu Opzioni di Sviluppatore per Aprì lu.
  5. Quandu l'Opzioni di Developer sò aperti, scrollate down the screen so locu l'opzione Root Access.
  6. Avà, toccu l'opzione Root è dopu attivate l'opzioni per l'Apps è ADB
  7. Restart u dispusitivu issa.
  8. Dopu chì u dispositivu hà ripartitu, andate in Google Play Store. Truvate è poi stallate Root Checker .
  9. Aduprà Root Checker per verificà chì avete avà u accessu di u dirittu à u vostru spaziu.

Avete avete attivatu l'accessu di u dirittu in u vostru spaziu?

Cumperà a vostra spiriminche in u cartulare di scatari per quessa.

JR

[embedyt] https://www.youtube.com/watch?v=ti2XBgrp-FI[/embedyt]

About The Author

rispondi

errore: Cuntinutu hè prutetta !!