How-To: Root è installazione CWM Recuperazione Samsung Galaxy Note GT-N7000

Root è installate CWM Recovery Samsung Galaxy Note GT-N7000

Quandu hè statu liberatu in u 2011, u Samsung Galaxy Note hè statu u primu phablet chì hè statu liberatu da un fabbricante di smartphone. Inizialmente, u dispositivu hè venutu cun Android 2.3 Gingerbread, ma Samsung l'ha aggiornatu da Android 4.1.2.

 

Se vulete ghjucà cù i paràmetri di u vostru Galaxy Note, avete bisognu di rootallu è installà una recuperazione persunalizata. In questu post, vi mostreremu cume radicà è installà CWM Recovery Samsung Galaxy Note GT-N700.

Prima di avè principiatu, assicuratevi di i seguenti:

  1. Avete carricatu a vostra bateria per annunzie per centru 60.
  2. Avete sustenevatu tutte i vostri messagi mpurtanti, cuntatti è chjama Signs.

Nota: I metudi necessarii per lampà recuperi persunalizati, ROM è per radicà u vostru telefunu pò dà un bricking à u vostru dispositivu. L'arradichera di u vostru dispositivu annullerà ancu a garanzia è ùn serà più eligibile per i servizii di dispositivi gratuiti da i produttori o da i fornitori di garanzia. Esse rispunsevuli è teneli à mente prima di decide di procedere per contu vostru. In casu di un disgrazia, noi o i pruduttori di i dispositivi ùn devenu mai esse ritenuti responsabili.

 

Rootzing Samsung Galaxy Note on Android ICS / JB:

  1. Prima, andate in u vostru Galaxy Note Settings> About Phone.
  2. Verificate ciò chì a versione di Android hè di u telefunu, sese hè Android IceCream Sandwich (4.0.x) o Android Jelly Bean (4.1.2).
  3. Verificate a versione di u telefonu Kernal.
  4. Scaricate u fugliale .zip per a versione di u kernel di u vostru telefunu ccà. Pone u fugliale nantu à u telefunu cartulina sd externu.
  5. Apriverze u telefunu, da un pressu longu u pruteu o da scaricamentu di a bateria. Aspittendu per quasi segni 30. Avà turnate nantu à pressu è sburalla Volume Up + Home + Chjavi Di Cumpagnia.
  6. U telefunu avà avà ghjustu in u modu di ricuperazione. Mentre è in modu di recuperazione, pudete scurdà trà l'opzioni cù u voluminu risposte. Per fà selezione, pudete utilizà a chjave di l'energia.
  7. Select: installate un aghjurnamentu da una cartulina sd externu.
  8. Sceglite u fugliale .zip scaricatu è selezziunate sì.
  9. A stallazione di u prugrammu accustatu hà da principià è u vostru telèfonu serà ancu erettu.

 

Sè vo vulete accettate a ricuperazione customizata ripetite u passu 5.

Se vulete verificà chì avete accessu à a ràdica, andate in u menù di e vostre app è vedi se avete l'app SuperSu. Pudete verificà installendu l'App Root Checker da Google Play Store.

 

Roti di u telefunu à Android Gingerbread:

 

NOTA: Ùn hè micca pussibule di rootà un Samsung Galaxy Note chì esegue in Android 2.3.x Gingerbread, dunque; avete bisognu di lampà una ROM pre-rootata. Pudete fà seguendu i passi spiegati

 

  1. Prima scaricà i seguenti:
  • Scaricate è Scumpressate Odin per PC.
  • Scaricate è Installa Drivers USB Samsung.
  • Scaricate e scumpressate ROM di Gingerbread Pre-Rooted ccà
  1. OpenOdin
  2. Pettite u telefunu in u modu di scaricamentu, per apughjuntà u vostru telefunu aghjustendu a bateria per un'altra 30 secunda o longu pressu u buttone di pulsazione. Turnu turnà annantu à pressu è mantene Volume Down + Home + Chjave di forza.

a2

  1. Attach the phone to a computer using the original USB cable.
  2. L'ID: U portu cumu à a cima di u stintu di Odin facia sempre urdu o giallu oghje
  3. Aggiugge pedace PDA è selezzione ROM scaricata rotolata
  4. Assicuratevi chì l'opzioni selezziunate in ODIN devenu esse listesse cum'è mostrate sottu.
  5. Cliccate nantu à "Start" è u prucessu di stallazione principià. Quandu hè finitu, u vostru telefunu deve ripartisce è duverete avè una ROM pre-rootata installata cù CWM Recovery Samsung Galaxy Note

Recuperazione Samsung Galaxy Note

 

Perchè vulete vulete rootà u vostru telefunu? Perchè vi darà un accessu cumpletu à tutti i dati chì altrimenti serianu bluccati da i pruduttori. U rooting eliminerà e restrizioni di fabbrica è vi permetterà di fà cambiamenti sia in i sistemi interni sia in i sistemi operativi. Vi permetterà di installà app chì ponu arricchisce e prestazioni di i vostri dispositivi è aghjurnà a vita di a batteria. Puderete rimuovere app o prugrammi integrati è installà app chì necessitanu accessu à a radice.

 

NOTA: Se installate un aghjurnamentu OTA, l'accessu di a radice serà cancellatu. O duverete torna à radicà u vostru dispositivu, o pudete installà App OTA Rootkeeper. Questa app si pò truvà in Google Play Store. Crea una copia di salvezza di a vostra radica è a ristabilisce dopu ogni aghjurnamentu OTA.

 

Cusì avete arradicatu è installatu CWM Recovery Samsung Galaxy Note

Cumperà a vostra spiriminche in u cartulare di scatari per quessa.

JR

[embedyt] https://www.youtube.com/watch?v=4R-MoSIcS-8[/embedyt]

About The Author

rispondi

errore: Cuntinutu hè prutetta !!