Cumu: Root Samsung Galaxy Note 4 N910C / N910F Dopu un Android 5.1.1 Lollipop Update

Root Samsung Galaxy Note 4

Samsung hà publicatu un aghjurnamentu à Android 5.1.1 Lollipop per a so Galaxy Note 4. Se avete aghjurnatu u vostru dispositivu, pudete avè trovu chì avà avete persu l'accessu di root.

Sì avete qualchì accessu persu l'accessu radicali o vulemu acquistà l'accessu di root in una Galaxy Note 4 N910C / N910F, avemu u metudu per voi.

Per arruinà una Galaxy Note 4 cù Android 5.1.1 Lollipop, avete bisognu di un kernel persunalizatu. È per lampà un kernel persunalizatu, avete bisognu di una recuperazione persunalizata. Dunque, prima di procedere, se ùn avete micca già una recuperazione persunalizata, scaricate è installate. Ricumandemu chì utilizate a recuperazione TWRP.

Eccu alcuni qualchì altru passu avete da piglià davanti à u prucessu di drastruttura.

Preparate u vostru dispositivu:

  1. Verificate u vostru numaru di mudellu di dispositivu andendu in Settings> General> About Device. Questa guida hè solu per aduprà cù un Galaxy Note 4 N910C / N910F. Aduprà sta guida cù un altru dispositivu puderia mattone.
  2. U caratteru di carica hè cusì à u 60 per cente di u so putere. Questu hè per impediscerete di esse ghjustu da u putere di prima chì u prucessu hè finitu.
  3. Avete un cable di còdici uriginale per utilizà per cunnette u vostru dispositu à un pc.
  4. Fate una copia di salvezza di alcune da infurmazione impurtante chì avete in u vostru apparatus. Questu includenu i cuntatti, missaghji di testu, chjama di ghjurnale è cuntenuti media.

 

 

Nota: I metudi necessarii per lampà recuperi persunalizati, roms è di radicà u vostru telefunu pò dà un bricking à u vostru dispositivu. L'arradichera di u vostru dispositivu annullerà ancu a garanzia è ùn serà più eligibile per i servizii di dispositivi gratuiti da i produttori o da i fornitori di garanzia. Esse rispunsevuli è teneli à mente prima di decide di procedere per contu vostru. In casu di un disgrazia, noi o i pruduttori di i dispositivi ùn devenu mai esse ritenuti responsabili.

 

Downloads:

  • U kernel customizatu per u vostru spaziu da un di i ligami sottu. Dopu avà u scaricamentu, u còdite à a carta SD di u vostru Galaxy Note 4
  • zip 2.52 versione beta. Pujene questu nantu à a to galaxia Note a carta SD di 4.

Root Samsung Galaxy Note 4 N910C, N910F Android 5.1.1 Lollipop

  1. Boot your device in TWRP recuperazione. Fate cusì prima spegne lu dopu riattivendulu premendu è tenendu premuti i buttoni Volume Up, Home è Power. Quandu u dispositivu si avvia, lasciate andà i buttoni.
  2. Tap installà. Scorri à u fondu è selezziunate u fugliale di u kernel chì avete scaricatu è copiatu in a vostra carta SD. .
  3. Trascenda da sinistra à a righjoni à u fondu per cunfirmà. U nurmalizatu parmettarà
  4. Ritorna à u menu principale tap installate novu. Scroll to bottom and select the SuperSu.zip file that downloaded and copied to your SD cars.
  5. Trascenda da sinistra à a righjoni à u fondu per cunfirmà.
  6. Reboot in u sistema.
  7. Truvate SuperSu in u cajulatore app di u dispusitivu.
  8. Pudete verificà l'accessu à a radice aduprendu l'applicazione Root Checker. Questu hè dispunibule in Google Play Store.

 

Avete turnatu u vostru Samsung Galaxy Note 4?

Cumperà a vostra spiriminche in u cartulare di scatari per quessa.

JR

[embedyt] https://www.youtube.com/watch?v=nDCTQtCaUig[/embedyt]

About The Author

rispondi

errore: Cuntinutu hè prutetta !!