Video Call Android nantu à WhatsApp

Video Call Android nantu à WhatsApp: Dopu avè statu rumore per un bellu pezzu, a funzione di videochiamata di WhatsApp hè finalmente apparsa in a versione beta di l'app. Simile à a so funzione di chjama di voce, a videochiamata funziona perfettamente. L'utilizatori ponu avà inizià una chat video direttamente da u so messenger WhatsApp. Per accede à a funzione subitu, basta à stallà l'ultima versione beta APK in u so smartphone Android. Una volta installatu, pudete facilmente video chat cù i vostri amichi è amati.

Per inizià a discussione di cumu uttene a funzione WhatsApp Video Call, prima pigliamu un mumentu per mette in risaltu sta nova aghjunta à a popular app di messageria. Dapoi a so acquisizione da Facebook, a prima aghjurnazione significativa di WhatsApp hè stata l'intruduzione di a funzione di chjama di voce, chì hè stata ben ricivuta da l'utilizatori per a so qualità è affidabilità. Duranti l'anni, l'app hà cuntinuatu à migliurà è offre stabilità è miglioramenti di u rendiment, è ancu una criptografia end-to-end per tutti i missaghji. Ancu s'ellu ùn hè micca cumplettamente chjaru quali paràmetri di privacy seranu in piazza per e videochiamate, l'utilizatori ponu aspettà misure extra per assicurà a so sicurità è a so sicurità. Cù WhatsApp Video Calls, pudete aspittà a stessa sperienza senza saldatura è u funziunamentu liscio chì avete ricevutu cù a funzione di chjama di voce.

Sè site interessatu à attivà WhatsApp Video Calls, hè impurtante nutà chì i dui utilizatori devenu avè a versione beta di WhatsApp installata, postu chì questa hè a versione chì include a funzione Video Call. Sè vo vulete ottene a funzione nant'à u vostru smartphone Android subitu, sottu sò i passi da seguità.

video chiamata android

Attivate Video Call Android in WhatsApp

  1. Disinstalla ogni versione attuale di WhatsApp da u vostru dispositivu Android.
  2. Dopu, scaricate u WhatsApp Video Call APK schedariu.
  3. Trasferisce u schedariu APK à u vostru telefunu, dopu apre u schedariu da u gestore di fugliale di u vostru telefunu per inizià a stallazione.
  4. Se vi dumandate, attivate l'installazione da fonti scunnisciute è finisce l'installazione di a versione beta di WhatsApp.
  5. Una volta installatu, aprite WhatsApp da a vostra app drawer è compie u prucessu di cunfigurazione seguendu l'istruzzioni nantu à u vostru screnu.
  6. Una volta a stallazione hè cumpleta, apre ogni chat è selezziunate u buttone di chjama. Pudete tandu sceglie s'ellu fate una chjama di voce o video.
  7. Eccu! Avà duvete esse capace di utilizà a funzione WhatsApp Video Call in l'app.

Saperne di più nantu Cumu Salvà è Risturà i missaghji: Android Smartphone è Tablet, e Call Log Backup Restore.

Sentite liberu di dumandà dumande riguardanti stu post scrivendu in a sezione di cumenti sottu.

About The Author

rispondi

errore: Cuntinutu hè prutetta !!